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Conheça People.ai

O People.ai é a plataforma de IA para vendas e marketing baseados em dados. Oferece aos líderes de vendas uma visão completa das atividades de vendas e aproveita a IA para ajudá-los a gerenciar suas equipes com base em dados concretos, e não em suposições. As equipes de marketing conseguem visualizar como seus clientes potenciais se movem no funil após passarem para o setor de vendas, permitindo que atribuam a atividade de vendas aos leads, campanhas e oportunidades certos. Com IA, o People.ai preenche a lacuna entre vendas e marketing.

Quem usa People.ai?

Gestão de vendas, operações de vendas, operações de marketing, ativação de vendas, diretor de marketing, diretor de receita.

People.ai Software - 1
People.ai Software - 2
People.ai Software - 3

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People.ai

People.ai

4,8 (6)
US$ 1,00
ano
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
31
12
5,0 (6)
4,6 (6)
4,8 (6)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 12,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
202
67
4,1 (6.899)
4,3 (6.899)
4,1 (6.899)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao People.ai

Zoho CRM
Melhores recursos
CRM
Dados em tempo real
Gestão de help desk
Pipedrive
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas
Salesforce Sales Cloud
Melhores recursos
Banco de dados do cliente
CRM
Gestão de clientes
Salesflare
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas
Aviso
Melhores recursos
Gestão do pipeline de vendas
Spotler CRM
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
CRM
Gerenciamento de contatos
Kommo
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Captura de leads
Gestão de leads
Close
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas
Freshsales
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Gerenciamento de contatos
Gestão do pipeline de vendas

Avaliações do People.ai

Pontuação média

Geral
4,8
Praticidade
5,0
Atendimento ao cliente
4,8
Recursos
4,8
Relação qualidade/preço
4,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
83%
4
17%
Vladyslav
Vladyslav
Managing Partner, Ucrânia
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Improved our selling process

5,0 há 5 anos

Comentários: With ClosePlan, I get a great view of what I need to do to close the deal.

Vantagens:

ClosePlan is a great salesforce app. Fast and easy install. Very easy to use with very little training. Very helpful in the enterprise selling process. Org chart builder and the deal scorecard are amazing. I can recommend.

Desvantagens:

Not much comes to mind. The app is stable and does what is claims to do.

Dan
CEO, Tchéquia
Usuário do LinkedIn Verificado
E-Learning, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great product

5,0 há 6 anos

Comentários: Simple to start up and easy to scale as we add more users

Vantagens:

Simple to use, great integration with Salesforce

Desvantagens:

not much really, generally a very good experience

Resposta do People.ai

há 6 anos

Thanks for the feedback. We have tried to create a seamless Salesforce user experience!

Henry
Network Administrator, Emirados Árabes Unidos
Automotivo, 5.001–10.000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

The best Sales Manager!

4,0 há 3 anos

Vantagens:

The finest tool I've found for measuring sales representative productivity, key performance indicators, and metrics. The Interface and design are simple to understand. Have the capacity to go further into the transactions that salespeople are working on and the contacts with whom they have developed ties. It gives ideas on what to do next and is among the most valuable assets in helping us attain our objective. We  can see if we need to make additional calls for the day or if we are missing certain meetings by utilizing People.ai. It also gives our staff some insight into what works and what does not work individually.

Desvantagens:

Call data can take a day or two to reveal the correct amount of calls; it is preferable if the report can be done in real time. Overall, I believe People.ai. is nearly ideal, especially now that the majority of the employees of the company work from home.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Software, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

cool to see where I am spending my time

5,0 há 7 anos

Vantagens:

People.ai makes it easy to see where I'm spending most of my time especially when I can lose track of time.

Desvantagens:

People.ai isn't used enough by my team, I am not sure why but I would like to see it more, like a daily report.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Telecomunicações, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Can recommend it!

5,0 há 6 anos

Vantagens:

Great tool. Easy to use. Makes it easy to build customer maps in Salesforce. The tool is helpful in customer alignment. Working for a large enterprise software company, this tool is a must-have. I can definitely recommend.

Desvantagens:

Not much to say here. Really nothing. Very useful. The relationships map I like most.

Resposta do People.ai

há 6 anos

Thanks for the great feedback. Ease of use is one of our biggest goals-good to hear that is one of the things you find valuable about our application. We hope our tool results in many large deals!

Cody
Business Development Executive, EUA
Serviços e tecnologia da informação, 5.001–10.000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

People.ai

5,0 há 2 anos

Vantagens:

The ability to track activity in salesforce is super simple.

Desvantagens:

Learning how to apply it to my job. I have not been able to see how to use the information for my specific role.