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Conheça Callback Tracker

O Callback Tracker é uma ferramenta inteligente de comunicação Clique para Chamar que converte os visitantes do site em clientes potenciais. O widget personalizável paira perfeitamente sobre seu site e oferece aos visitantes um retorno de chamada garantido em 24 segundos. O painel online oferece gravações de chamadas, rastreamento de origem, identificação de chamadas personalizadas, Google Analytics, integração com Zapier, notificações por e-mail e SMS.

Ofereça aos seus visitantes um suporte flexível e acessível, enquanto os transforma em clientes satisfeitos com o Callback Tracker.

Quem usa Callback Tracker?

O Callback Tracker é uma ferramenta essencial para qualquer empresa que divulgue seus serviços online.

Callback Tracker Software - 1
Callback Tracker Software - 2
Callback Tracker Software - 3
Callback Tracker Software - 4
Callback Tracker Software - 5

Está em dúvida sobre o Callback Tracker? Compare com uma alternativa popular

Callback Tracker

Callback Tracker

4,6 (8)
US$ 9,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
10
3
4,8 (8)
4,7 (8)
5,0 (8)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 31,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
51
18
4,5 (44)
4,4 (44)
4,5 (44)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Callback Tracker

CallPage
Melhores recursos
Captura de leads
Qualificação de leads
Verificação/validação de leads
Salesforce Sales Cloud
Melhores recursos
Banco de dados do cliente
CRM
Gestão de clientes
Apollo.io
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Captura de leads
Qualificação de leads
ActiveDEMAND
Melhores recursos
Automação de marketing
Gerenciamento de e-mails
Gestão de leads
OneHash CRM
Melhores recursos
CRM
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
ClickPoint
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de e-mails
Rastreamento de interações
Bitrix24
Melhores recursos
Banco de dados de clientes
Confirmações/lembretes
Gestão de clientes
Agile CRM
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
DialedIn CCaaS
Melhores recursos
Discador preditivo
Gravação de chamadas
Identificador de chamadas

Avaliações do Callback Tracker

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,8
Atendimento ao cliente
5,0
Recursos
4,9
Relação qualidade/preço
4,7

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
75%
4
13%
3
13%
Bradley
Bradley
Director Of Information Technology, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Transporte rodoviário e ferroviário, 51–200 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Great app from a top notch team

5,0 há 6 anos

Comentários: We are looking forward to the next iteration of this app and the new features we spoke about during a recent meeting with their team - Great job guys!

Vantagens:

Callback Tracker has been a great addition to our business. It's easy to use, flexible and the CTA features and reporting are a big plus. The support for this product is excellent, and their team makes use of they feedback they receive.

Desvantagens:

We have no complaints. We would however would like the ability to export some of the CTA data

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Does not always work the way it's intended

4,0 há 2 anos

Comentários: so so

Vantagens:

Good idea, simple tool, with quite a lot of options

Desvantagens:

Great idea, should it deliver on it reliably, I'd be very happy

Lukasz
CEO, Polônia
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great idea, not ideal implementation

3,0 há 2 anos

Vantagens:

Life time deal, so paid in full once and using forever. Good concept.

Desvantagens:

Not the best delivery of the idea - it does not always work.

Dan
Marketing Director, EUA
Transporte rodoviário e ferroviário, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Thank You Call Back Tracker

5,0 há 6 anos

Comentários: A former SEO company signed us up with Call Back Tracker and when we moved to a different firm we lost the software and we felt a large difference in the leads coming in. We tried another software that you need a programming degree to use. Needless to say, we have switched back to call back tracker and are very happy.

Vantagens:

Software is easy to use, install and provides excellent reporting on data and notifications of calls. Very flexible and adaptable to different settings.

Desvantagens:

I really don't have anything to say negative. I wish it were a little cheaper but is still a value for the service provided.

Jason
Marketing Manager, EUA
Publicidade e marketing, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

A clever, useful call back widget

5,0 há 6 anos

Comentários: A great overall experience using their product. I think it looks great on website and has some very useful backend features. Their support team is excellent. They make a huge effort to listen to customers and implement new features. Highly recommend this system for any website.

Vantagens:

* Love the visual CTA and presence on website * Love the convenience for customers * Love how their team listens to customers * Love the fact they have added goal tracking etc Overall, a very clean, simple call back mechanism that looks great and has some great backend functionality.

Desvantagens:

There is not much I do not like about this product. Some small requests would be multiple cc/bcc notifications for administrative staff | Additional ad keyword template tracking options for ppc campaigns | ability to target individual pages for callback rather than entire site. However, what it does, it does extremely well!

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Bens de consumo, 51–200 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Good User Experience Chat System

5,0 há 4 anos

Comentários: Easy to understand, worth the money, good features

Vantagens:

The fact that their UI using new approach which let user comfortably contact us choose what channel they want to use

Desvantagens:

Minimum option to custom the design of it. Although they already have good UI design, but some still need customize

Freddie
CEO/President, EUA
Bancos, 11–50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Excellent value packed full of features.

5,0 há 8 anos

Vantagens:

The support team was very responsive and was willing to make certain customization's to meet my business needs.

Desvantagens:

I would like to see the add the ability to allow customer to schedule an appointment at a later date and automate the call back process.

Leon
Founder, EUA
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Easy to Install and Use. Great custom features.

5,0 há 8 anos

Vantagens:

Fast installation. Works every time. Email updates of calls, missed calls, and recordings. Easy way to improve user experience with not much effort.

Desvantagens:

not much. the little room for improvement is constantly being addressed.