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Conheça Centralpoint

O Centralpoint é uma plataforma baseada na Microsoft (no local, na nuvem) que oferece soluções avançadas de intranet, gestão de conhecimento e gestão de documentos. A integração com AD e SAML entre outros, permite o logon único por todos os usuários, para pesquisa de autoatendimento, gestão de aprendizagem e gestão de documentos. O Centralpoint é usado por mais de 350 organizações em todo o mundo e muitas vezes é usado como uma alternativa ao Sharepoint.

Quem usa Centralpoint?

A Oxcyon, classificado no Gartner MQ como uma plataforma de experiência digital, pode ser instalado no local ou na nuvem para fornecer à toda a empresa logon único (SSO na sigla em inglês) ou funções modulares para aprimorar a empresa existente (MS/SQL).

Centralpoint Software - 1
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Centralpoint Software - 5

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Centralpoint

Centralpoint

4,6 (8)
US$ 25.000,00
ano
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
438
38
4,3 (8)
4,5 (8)
4,7 (8)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
€ 12,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
467
34
4,5 (5.339)
4,3 (5.339)
4,4 (5.339)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Centralpoint

monday.com
Melhores recursos
Atendimento do pedido
Identificação do produto
Rastreamento de estoque
Bitrix24
Melhores recursos
Confirmações/lembretes
Gestão de clientes
Reservas online
DigitalDrawer
Melhores recursos
Arquivo morto e retenção
Pesquisa de texto completo
Reconhecimento óptico de caracteres
Wrike
Melhores recursos
Criação de painel
Cálculo de horas extras
Fluxo de trabalho configurável
MangoApps
Melhores recursos
Armazenamento de documentos
Ferramentas de colaboração
Gestão da base de conhecimento
Connecteam
Melhores recursos
Acesso para Celular
Planejamento de pessoal
Relógio de ponto online
Factorial
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Gestão da folha de pagamento
Rastreamento de vagas e licenças
Cority
Melhores recursos
Gerenciamento de documentos
Gestão do fluxo de trabalho
Manutenção de documentos da OSHA
niikiis
Melhores recursos
Monitoramento de tempo online
Planejamento de pessoal
Relógio de ponto online

Avaliações do Centralpoint

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,3
Atendimento ao cliente
4,7
Recursos
4,9
Relação qualidade/preço
4,5

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
63%
4
38%
Mas Adiana
Mas Adiana
Oracle Database Administrator, Malásia
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços financeiros, 10.000+ funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Centralized data on one point

4,0 há 3 anos

Vantagens:

It has an easy and simple solution to channel all the data from various outside offices that we have into one data warehouse. All our data and document can be distributed easily and securely with it.

Desvantagens:

It is a complex software that need an expert to manage and setting it up.

Frank
Application and Database Administrator, EUA
Automotivo, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Easy to use robust website solution that scales.

5,0 há 6 anos

Comentários: We have several self-hosted web sites that run on CentralPoint and are very happy with them. The Audience role is a powerful tool once we learned how to use it. They helped us set up the synchronization from development => user acceptance => production even though they are on different machines.

Vantagens:

Pros: We have been using Central Point for several years. It works very well out of the box, but it can be customized to meet your needs. There is excellent support from the vendor. They are constantly helping us get maximum benefit from the system. We connect to both DB2 and MS/SQL databases with no problem. Their code is well maintained - they push updates on a regular basis that increases functionality.

Desvantagens:

You have to be organized in order to use the system to its fullest potential. It took us a while to figure that out.

Greg
Media/Communication Specialist, EUA
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

CentralPoint has pretty much every feature you could want for a website.

4,0 há 7 anos

Comentários: We have both our public site and our intranet on CentralPoint, and the consistency between them and the ability to carve out individual audiences and roles is great.

Vantagens:

A lot of pre-established modules for specific functions that can be customized as needed. It's nice to be able to take advantage of upgrades or programming that benefit numerous clients and that the options and programming evolve with the industry trends.

Desvantagens:

While I find CentralPoint pretty user-friendly, I can see how some individuals without much experience in managing web content could struggle some with making their own customizations or building certain types of content.

Peter
Director, EUA
Hospitais e Saúde, 5.001–10.000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Excellent Platform for Multi-Hospital System

5,0 há 6 anos

Comentários: We are very happy with the CentralPoint product and investigating moving our intranet from SharePoint to the platform.

Vantagens:

CentralPoint is a very solid product with extensive features and modules. The system allows us to handle multiple affiliates or audiences on a single platform and as a result we require fewer resources to support our websites. Although CentralPoint has many options for basic department end users it is very easy to create logins and train how to update their specific pages. Support is excellent and Oxcyon provides an issue tracking system. We are a large healthcare system with many requests. All are answered and resolved quickly. I can think of nothing we have asked for that has not been accommodated.

Desvantagens:

There are many features which can be overwhelming. Certain modules need to be modernized and made easier for the user.

Brice
Strategic marketing officer, Burquina Faso
Bancos, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Centralpoint

5,0 há 2 anos

Vantagens:

Centralpoint has a lot of nice and interesting features and modules in large number we have the possibility to manage several audiences on a single platform

Desvantagens:

I think that the modules and some features need to be improved and modernized

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Bens de consumo, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

One Central Point

5,0 há 6 anos

Vantagens:

Centralpoint has a ton of pre-built features and is able to source data from many different locations. The search is quick and can be used to filter data sets.

Desvantagens:

It can be overwhelming since there are so many different modules.

Tina
Executive Secretary
Ensino fundamental e médio, 201–500 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Complete office solution

5,0 há 7 anos

Vantagens:

Centralpoint incorporates everything electronically: our website, our documents, workflow, etc. We are still in the design/setup phase, but everyone there has been so accommodating with everything that we ask.

Joseph
Business Development Manager
Química, 51–200 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Joe P. - Pressure sensitive tape manufacturing

4,0 há 8 anos

Comentários: We have been working with Centralpoint for several years. We find the ease of use in presenting hundreds of products with comparative technical details and supporting publications places our company as one of the most responsive in our industry. The system enables engineers and purchasing clients to select Adchem over its much larger competitors.

Vantagens:

Ability to add and link technical documentation to products, applications, markets, technical support information maintaining continuity

Desvantagens:

Periodic system updates